En 80 dias (80 egunean)
Cinefòrum. Dia internacional contra la LGTBI-fòbia
Drama
VOSE
Compra aquí les teves entrades

Informació
Data: Divendres 16 de maig
Hora: 20.30 h
Lloc: Auditori Municipal Miquel Pont
Gènere: Drama
Durada: 105 min
Any: 2010
País: Espanya
Qualificació: no recomanada per a menors de 12 anys
Preus
Entrada general | 5 € |
Socis de L’Aula | 3 € |
Menors de 25 anys | 3 € |
Socis CCCV | Gratuït |
Projecció accessible

Aquesta projecció disposa d’ajuda auditiva i bucle magnètic.
Els espectadors interessats podeu sol·licitar el dispositiu individual a la taquilla per seguir la pel·lícula còmodament. Les persones usuàries podreu ubicar-vos a qualsevol butaca de la sala.

Sinopsi
Axun és una dona de 70 anys que va a l’hospital per a cuidar a l’ex-marit de la seva filla. La seva sorpresa serà majúscula en adonar-se que la dona que cuida al malalt del costat és Maite, la seva gran amiga de l’adolescència. Aviat seran conscients que la química entre elles continua intacta. Les dues es diverteixen i gaudeixen del retrobament fins que Axun descobreix que Maite és lesbiana. Axun haurà de bregar amb els seus sentiments enfrontats: A qui escoltar? Al cor o a la raó?
Crítiques
“Una de les pel·lícules més insòlites del cinema espanyol recent. (…) excel·lent interpretació d’Aizpuru i Pagoaga”
Javier Ocaña
Diari El País
“En 80 dias creix en les seqüències que comparteixen Asun i Maite (…) per la seva frescor, la seva espontaneïtat i la seva capacitat d’emocionar des de la contenció.”
Desirée de Fes
Fotogramas
Repartiment i equip
Direcció
José Mari Goenaga, Jon Garaño
Repartiment
Itziar Aizpuru, Mariasun Pagoaga, José Ramón Argoitia, Ane Gabaraín, Zorion Eguileor, Patricia López Arnaiz
Premis (2010)
Festival de Sant Sebastià: Premi Sebastiane 2010 Saria a la millor pel·lícula
de temàtica homosexual i VI Premi Sant Sebastian Film Commission
Meziprata Queer Film Festival (República Txeca): millor pel·lícula
Festival Internacional D’Arres (França/France): premi del públic i esment especial del jurat
Compra d’entrades
- Venda d’entrades per internet al web www.auditoricastellar.cat
- A la taquilla de l’Auditori des de mitja hora abans de l’inici de la sessió (sempre que hi hagi entrades disponibles).