Auditori de Castellar del Vallès

Una batalla tras otra

Diumenge d’estrena

Thriller. Drama
Versió doblada (castellà)

local_activity
Compra aquí les teves entrades

Informació


Data: Diumenge 2 de novembre

Hora: 19 h

Lloc: Auditori Municipal Miquel Pont

Gènere: Thriller. Acció

Durada: 161 min

Any: 2025

País: Estats Units

Qualificació: no recomanada per a menors de 16 anys

Preus


Entrada general 5,50 €
Entrada anticipada 4,50 €
Família nombrosa i monoparental* 3,40 €
Persones amb discapacitat** 3,40 €

*Per acreditar aquesta condició, hauran d’exhibir el títol expedit per la Generalitat de Catalunya, que sigui vigent en la data d’adquisició de l’entrada; no s’admetran títols caducats o sol·licituds de títol no resoltes.

**Per acreditar aquesta condició, hauran d’exhibir el títol expedit per la Generalitat de Catalunya, que sigui vigent en la data d’adquisició de l’entrada; no s’admetran títols caducats o sol·licituds de títol no resoltes. En el cas de tenir reconegut el barem de tercera persona l’acompanyant del titular accedirà gratuïtament.

Projecció accessible


Aquesta projecció disposa d’ajuda auditiva i bucle magnètic.

Els espectadors interessats podeu sol·licitar el dispositiu individual a la taquilla per seguir la pel·lícula còmodament. Les persones usuàries podreu ubicar-vos a qualsevol butaca de la sala.

Sinopsi


Bob, un exrevolucionari (DiCaprio), viu en un estat de paranoia, desconnectat del món i immers en la seva pròpia boira mental. Sobreviu amb Willa, la seva filla enèrgica i autosuficient (Infiniti). Quan el seu antic rival (Penn) reapareix després de setze anys i ella desapareix, Bob emprendrà una lluita desesperada per retrobar-la. Adaptació contemporània de Vineland, la novel·la de Thomas Pynchon (1990) sobre els moviments radicals dels anys seixanta.

Crítiques


“La (possiblement) millor pel·lícula que pots veure en una sala de cinema aquest 2025. […] Les referències són infinites […] i la seva espectacularitat visual prometen convertir-la en un clàssic d’aquest temps estrany des d’ara mateix.”

Laura Pérez
Fotogramas

“La pel·lícula més divertida, furiosa i visceral de Paul Thomas Anderson […] i la més purament entretinguda […] en acabar de veure-la un se sent una mica atordit, curull d’eufòria i, sí, sentint gratitud.”

Nando Salvá
Diari El Periódico

Repartiment i equip


Direcció
Paul Thomas Anderson

Repartiment
Leonardo DiCaprio, Sean Penn, Chase Infiniti, Benicio del Toro, Teyana Taylor, Regina Hall, Tony Goldwyn, John Hoogenakker, Alana Haim, Wood Harris, Shayna McHayle, D.W. Moffett, Jim Anderson

Compra d’entrades


  • Venda d’entrades per internet al web www.auditoricastellar.cat
  • A la taquilla de l’Auditori des de 30 minuts abans de l’inici de la sessió.