Auditori de Castellar del Vallès

Beethoven i l’Heroi

Obertura Egmont, Op. 84 de Ludwig van Beethoven
Simfonia núm. 3 en Mi bemoll Major, Op.55, “Heroica” de Ludwig van Beethoven

local_activity
Compra aquí les teves entrades

Johann Wolfgang von Goethe

Informació


Data: Dissabte 21 de novembre de 2025

Hora: 20 h.

Lloc: Auditori Municipal Miquel Pont

Parlem de música

Conferència prèvia al concert, presentada per Miquel Desclot. Tindrà lloc a les 18.30 h. a la Sala d’Actes d’El Mirador. L’accés és gratuït.

Assaig obert

L’assaig general és obert i gratuït. Dijous 20/11, de 12 a 13:30 h.

Preus


Entrada general 17,60 €
Entrada anticipada 14,30 €
Menors de 25 anys 11 €
Socis Acció Musical 11 €
comment
CONTACTE

Telèfon: 93 714 27 16 / 678 218 817
Email: kameratacastellar@gmail.com

Sinopsi


El concert comença amb l’Obertura d’Egmont, una música poderosa que Beethoven va compondre inspirat per un drama de Goethe, i que parla de resistència i llibertat. Tot seguit, una de les seves simfonies més importants, la número 3, “Heroica”. Una obra que va revolucionar la història de la música amb una marxa fúnebre que talla l’alè i un esperit trencador, profundament humà.

Repartiment i equip


Direcció
Carles Miró

Parlem de música


Les conferències “Parlem de música” són una aproximació musical divulgativa a l’entorn del programa de cada concert que farà la Kamerata Castellar. A través d’aquestes sessions, s’aprofundirà en el context històric, les curiositats i el rerefons cultural de cada obra programada. Aquesta activitat s’emmarca en el projecte cultural i musical de la nova orquestra de cambra Kamerata Castellar i tindrà lloc el mateix dia del concert, una hora i mitja abans, a la Sala d’Actes d’El Mirador.

Escriptors, músics i divulgadors de diferents disciplines oferiran la seva visió de l’art i la música en aquestes conferències prèvies que seran una immersió en les idees que guien la temporada 2025-2026 de la Kamerata Castellar.

La primera conferència “Parlem de música” la presentarà Miquel Desclot, escriptor i poeta castellarenc de reconegut prestigi i autor de nombroses obres literàries sobre la història de la música. D’entre els seus títols, destaquen la traducció d’El viatge d’hivern, de W. Müller (Ficta, 2023), o L’edat d’or de la música. El classicisme vienès (Ficta Lletres, 2022).

Assaig obert


L’assaig obert és totalment gratuït i obert als que hi vulguin assistir. Tindrà lloc el dijous dia 20 de novembre a les 12 h. al mateix Auditori.

Funció accessible


Espais reservats

L’Auditori disposa d’espais reservats per a cadires de rodes i d’una localitat al costat pels seus acompanyants.

Preguem respecteu la reserva d’aquests espais indicats en els patis de cadires de color blau i les localitats de la mateixa fila pels seus acompanyants.

Ajuda auditiva i bucle magnètic

Aquest espectacle disposa d’ajuda auditiva i bucle magnètic.

Els espectadors interessats podeu comprar les entrades de qualsevol butaca de la sala i sol·licitar el dispositiu individual per seguir la funció còmodament.

Podeu fer la reserva aquí.

Compra d’entrades


  • Venda d’entrades per internet al web www.auditoricastellar.cat
  • Atenció presencial a la seu d’Acció Musical (carrer Retir, 37), sempre amb cita prèvia*, per a les persones que no tenen accés a Internet o que tinguin dificultats a l’hora de comprar entrades de manera electrònica (*trucant al 93 714 27 16 o bé 678 218 817).