Auditori de Castellar del Vallès

Flores para Antonio

Diumenge d’estrena

Documental
Versió original (castellà)

local_activity
Compra aquí les teves entrades

Informació


Data: Diumenge 21 de desembre

Hora: 19 h

Lloc: Auditori Municipal Miquel Pont

Gènere: Documental

Durada: 98 min

Any: 2025

País: Espanya

Qualificació: no recomanada per a menors de 12 anys

Preus


Entrada general 5,50 €
Entrada anticipada 4,50 €
Família nombrosa i monoparental* 3,40 €
Persones amb discapacitat** 3,40 €

*Per acreditar aquesta condició, hauran d’exhibir el títol expedit per la Generalitat de Catalunya, que sigui vigent en la data d’adquisició de l’entrada; no s’admetran títols caducats o sol·licituds de títol no resoltes.

**Per acreditar aquesta condició, hauran d’exhibir el títol expedit per la Generalitat de Catalunya, que sigui vigent en la data d’adquisició de l’entrada; no s’admetran títols caducats o sol·licituds de títol no resoltes. En el cas de tenir reconegut el barem de tercera persona l’acompanyant del titular accedirà gratuïtament.

Projecció accessible


Aquesta projecció disposa d’ajuda auditiva i bucle magnètic.

Els espectadors interessats podeu sol·licitar el dispositiu individual a la taquilla per seguir la pel·lícula còmodament. Les persones usuàries podreu ubicar-vos a qualsevol butaca de la sala.

Sinopsi


Una filla es disposa a buscar la veritat sobre qui va ser el seu pare, un músic llegendari, mort quan ella tenia 8 anys. Ell és Antonio Flores, ella la també cèlebre actriu Alba Flores. Alba va deixar de cantar en perdre Antonio i ara es disposa a recuperar la seva veu i la seva història, preguntant per primera vegada als seus familiars i amics.

Crítiques


“La pel·lícula s’adapta al tema i al personatge amb el qual treballa. I funciona en concordança als seus codis. El que no es negocia és l’honestedat. I això es respira en cada fotograma d’aquesta emotiva pel·lícula.”

Diego Lerer
Micropsiacine.com

“El que fa essencialment Flores para Antonio és emocionar molt, però molt, i de pas conèixer millor l’univers dels Flores […] Un treball cinematogràfic excel·lent, però més encara un feliç i alegre nus a la gola.”

Oti Rodríguez Marchante
Diari ABC

Repartiment i equip


Direcció
Elena Molina, Isaki Lacuesta

Repartiment
Alba Flores, Lolita, Rosario Flores, Ana Villa, Antonio Carmona, Ariel Rot, Joaquín Sabina, Sílvia Pérez Cruz, Antonio Flores (imatges d’arxiu), Lola Flores (imatges d’arxiu), Antonio González ‘El Pescaílla’ (imatges d’arxiu)

Premis


Festival In-Edit: Millor llargmetratge documental nacional.
Premis Forqué: Nominada a Millor documental.

Compra d’entrades


  • Venda d’entrades per internet al web www.auditoricastellar.cat
  • A la taquilla de l’Auditori des de 30 minuts abans de l’inici de la sessió.