Mal de closca
De Jordi Palet. Cia La Cabuda
Teatre familiar
Dues sessions: 10.30 h i 12 h
Compra aquí les teves entrades

Informació
Data: Diumenge 18 d’octubre
Hores: 10.30 h i 12 h
Lloc: Auditori Municipal Miquel Pont
Durada: 50 min
Edat recomanada: A partir de 3 anys
Preus
| Entrada general | 7 € |
| Entrada anticipada | 6 € |
| Família nombrosa i monoparental* | 5 € |
| Persones amb discapacitat** | 5 € |
| Menors d’1 any | Entrada gratuïta (amb reserva d’entrada) |
Els descomptes s’han d’aplicar manualment en el procés de compra, excepte el preu d’entrada anticipada que s’aplica automàticament.
*Per acreditar aquesta condició, hauran d’exhibir el títol expedit per la Generalitat de Catalunya, que sigui vigent en la data d’adquisició de l’entrada; no s’admetran títols caducats o sol·licituds de títol no resoltes.
**Per acreditar aquesta condició, hauran d’exhibir el títol expedit per la Generalitat de Catalunya, que sigui vigent en la data d’adquisició de l’entrada; no s’admetran títols caducats o sol·licituds de títol no resoltes. En el cas de tenir reconegut el barem de tercera persona l’acompanyant del titular accedirà gratuïtament.


CONTACTE
Telèfon: 93 714 40 40
Email: cultura@castellarvalles.cat
Sinopsi
La tortuga Joan té mal de closca. Ni les visites, ni els regals, ni les herbetes aconsegueixen alleugerir-li el dolor. L’hauran de dur al metge. Però, al Joan, això li fa més por que gràcia, perquè… qui no té por d’anar al metge?
Mal de closca és un espectacle per reviure, amb humor i tendresa, les angúnies d’un infant quan ha d’anar al metge. Per fer-ho, juguem amb el poder expressiu dels objectes i la seva transformació en personatges, i també amb la música de les paraules: la repetició, la cantarella i la capacitat d’acaronar amb la veu. És un espectacle amb llegat, adreçat a les orelles i els ulls de tres anys en amunt.
Repartiment i equip
Text i direcció versió 2008
Jordi Palet i Puig
Direcció versió 2025
Cia. La Cabuda
Interpretació
Clara Climent i Canchal
Núria Ginestà Farriol
Música
Jordi Riera
Escenografia i titelles
Martí Doy
Adaptació de l’escenografia i vestuari
Aleix Terrés Arcarons
Il·luminació
María Vaillo Solé
Interpretació
Oriol Caprodon, clarinets
Sonia Zurriaga, acordions
Juan Aguiar, violí i mandolina
Producció
Cia. La Cabuda
Compra d’entrades
L’espectacle Mal de closca es farà sobre l’escenari i caldrà que tots els assistents tinguin entrada, per qüestions d’aforament. Per als infants menors d’un any s’haurà de reservar l’entrada que serà gratuïta.
- Al web www.auditoricastellar.cat
- Els descomptes s’han d’aplicar manualment en el procés de compra, excepte el preu d’entrada anticipada que s’aplica automàticament.
- Amb atenció presencial, sempre amb cita prèvia*, per a les persones que no tenen accés a Internet o que tinguin dificultats a l’hora de comprar entrades de manera electrònica, *trucant al 937144040 extensió 1337 (de dilluns a divendres de 9 a 14 h).
- 1 hora abans de l’inici de cada espectacle a la taquilla de l’Auditori (sempre que hi hagi entrades disponibles).
Accés al recinte
- L’obertura de portes es farà 30 minuts abans de començar.
- Un cop començat, no es garanteix l’accés a l’espectacle.
- Porteu l’entrada preparada, recomanem portar-la descarregada al mòbil.
